Humanisme.dk

FORSIDE | INFO | KONTAKT | REGISTER | SØGNING | ANBEFALINGER: FILM & BØGER & LINKS
    INSPIRATION: LEVENDE BILLEDER | CITATER | DOKUMENTATION: NATIONALISTISK PROPAGANDA

Facebook: Like Humanisme.dk
Facebook: Friend Rune Engelbreth Larsen
Alle månedens opdateringer
Om Rune Engelbreth Larsen
Biografi
Rune Engelbreth Larsen på Twitter
Rune Engelbreth Larsen på Youtube
Rune Engelbreth Larsens forfatterskab
Foredrag af Rune Engelbreth Larsen
Links
Rune Engelbreth Larsens genopdagelse af Danmarks landskaber i fotos
Digte af Rune Engelbreth Larsen
Rune Engelbreth Larsens blog på Politiken.dk
Danmarks Løver - frihedsbevægelsen
Panhumanism.com - Rune Engelbreth Larsen på engelsk
Rune Engelbreth Larsens blog på Politiken.dk
...
Kontakt Humanisme.dk
Humanisme.dk
eXTReMe Tracker

Krigserklæring 2

Af Rune Engelbreth Larsen Udprint

Svar til Søren Espersen

Søren Espersen i Pol. 28.9. mener, at min klumme fra (24.9.) er »vulgær«, fordi jeg kalder advarslen mod Dansk Folkeparti for en »krigserklæring«, og han kræver svar på, om jeg vil bekæmpe partiet med »rottegift«?

Næh, Søren - jeg er ikke som jer.

Hvor Louise Frevert f.eks. vil deportere indvandrernes »småslyngler« til Rusland, som hun skriver i ramme alvor på sin hjemmeside (15.9.05), og ærgrer sig over, at lovene »forbyder os at dræbe vore modstandere officielt« (sic!), vil næppe nogen misforstå mine metaforer om at trække »sværdet og pennen«.

Jeg vil ikke påstå, at I tror at komme i paradis ved at slå »ni andre for panden«, eller at I bare »venter på at blive nok til at slå os ihjel«, som hhv. Ole Hyltoft (18.9.) og Mogens Camre (17.9.01) er hysteriske nok til at hævde om muslimerne (18.9.). Jeg vil end ikke kalde Dansk Folkeparti for en »pest« , sådan som Langballe (31.5.02) stempler intentionerne blandt alle landets muslimer.

Men jeg vil kalde jer det, I er: Fascister.

Politiken, 2.10.2005
Passagen i kursiv var bortredigeret i avisen. REL.