Humanisme.dk

FORSIDE | INFO | KONTAKT | REGISTER | SØGNING | ANBEFALINGER: FILM & BØGER & LINKS
    INSPIRATION: LEVENDE BILLEDER | CITATER | DOKUMENTATION: NATIONALISTISK PROPAGANDA

Facebook: Like Humanisme.dk
Facebook: Friend Rune Engelbreth Larsen
Alle månedens opdateringer
Om Rune Engelbreth Larsen
Biografi
Rune Engelbreth Larsen på Twitter
Rune Engelbreth Larsen på Youtube
Rune Engelbreth Larsens forfatterskab
Foredrag af Rune Engelbreth Larsen
Links
Rune Engelbreth Larsens genopdagelse af Danmarks landskaber i fotos
Digte af Rune Engelbreth Larsen
Rune Engelbreth Larsens blog på Politiken.dk
Danmarks Løver - frihedsbevægelsen
Panhumanism.com - Rune Engelbreth Larsen på engelsk
Rune Engelbreth Larsens blog på Politiken.dk
...
Kontakt Humanisme.dk
Humanisme.dk
eXTReMe Tracker

Svar til Thor Möger Pedersen - mine kilder i SF

Af Rune Engelbreth Larsen Udprint

Takket være ugers intensiv kritik af SF's tilnærmelser til Dansk Folkeparti, bl.a. fra Politiken og partiets bagland, har Søvndal endelig afvist et udlændingepolitisk samarbejde med DF. Inden nåede SF's Astrid Krag (9.11.) og Thor Möger Pedersen (4.12.) dog at tale udenom.

Möger Pedersen bedyrede endog, at han var »pisse sur« og kaldte det »bullshit«, at SF skulle have solgt ud. Om mine klummer skrev han: »Kilder: Egne venner.«

Må der grines? Eksemplerne er selvfølgelig legio - men lad mig da give et par kilde-eksempler: SF's Ole Sohn og Emilie Turunen.

Sidste år udtalte Sohn på vegne af SF: »Der sker ingen ændring af dansk asylpolitik.« (Berlingske, 26.9.). Til SF's landsmøde i år nægtede han at afvise et samarbejde med DF og tilføjede: »DF er lige så stuerent som alle mulige andre partier.« (JP, 24.4.). For nylig advarede Turunen imod Nyrups kritik af højreradikale under overskriften: »SF til S: Forkert at kritisere højrebølgen.« (Information, 18.11.). Osv.

Kære Thor - du må vist bide i det sure æble og æde dit eget bullshit.

Rune Engelbreth Larsen
Politiken, 8.12.2010